Veelgestelde vragen over betalen met ledenpas

Veelgestelde vragen over betalen met de KNLTB-ledenpas

Hoe werkt betalen met de ledenpas?
Bij een betaling met de ledenpas heb je geen pincode nodig. Om te betalen haal je de ledenpas door de sleuf aan de linkerkant van de kassa; dat is alles.

Hoe activeer ik mijn ledenpas?
Voor je met de ledenpas kunt betalen, dien je deze te activeren door deze op te waarderen met een saldo. Je ledenpas is gereed voor gebruik zodra er saldo op staat.

Hoe kan ik saldo laden op mijn ledenpas?
Er zijn twee manieren.
1. Bij de kassa in ons clubhuis. In dit geval betaal je met je PIN-pas en wordt het bedrag direct op je ledenpas gezet. Deze manier van opwaarderen heeft onze voorkeur omdat het de club het minste geld kost. 
2. Via internet (iDEAL). Om je ledenpas via internet op te laden ga je naar www.mijnlcs.nl en log je in op je persoonlijke pagina.

Wat moet ik doen, als ik geen e-mail met inlognaam ontvangen heb?
Per e-mail ontvangt u de benodigde inloggegevens. Indien u geen gegevens heeft ontvangen, neem dan contact op met Fabiënne Lansink via leden@nijmegenquick.nl.

Wat gebeurt er als er onvoldoende saldo op de ledenpas staat?
Als bij betaling blijkt dat er onvoldoende saldo op de kaart staat, kan de betaling omgezet worden in een PIN betaling, een contant geld betaling of een betaling met een andere ledenpas.

Wat gebeurt er met mijn saldo bij verlies of diefstal van de pas of als ik een nieuwe ledenpas krijg?
Het saldo op je ledenpas is gekoppeld aan je lidnummer en staat op de server en niet op je pas. Dat betekent dat je je saldo behoudt in geval van een nieuwe ledenpas of in geval van verlies of diefstal.  Wel is het van belang zo snel mogelijk via www.mijnlcs.nl je pas te blokkeren. Iemand anders zou je pas met saldo natuurlijk kunnen gebruiken.

Kan ik met mijn KNLTB-ledenpas ook ergens anders betalen?
Nee, met het tegoed op je ledenpas kan alleen bij Nijmegen Quick worden afgerekend.

Hoe weet ik wat mijn actuele saldo is?
Bij het afrekenen wordt het actuele saldo op het scherm van de kassa getoond.  Je kunt ook om een bonnetje vragen. Op de bon staan de consumpties en het actuele saldo. Je kunt degene achter de bar ook vragen om op “Saldo” te drukken en de pas door de paslezer aan de linkerkant van de kassa te halen. Het saldo wordt dan getoond.

Een andere mogelijkheid is inloggen op www.mijnlcs.nl. Op deze site kan je je saldo en gebruikte consumpties inzien, gegevens wijzigen en je pas opwaarderen middels iDEAL.

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Na inloggen op www.mijnlcs.nl kun je onder de menuoptie ‘Instellingen’ en ‘Mijn gegevens’ je gegevens wijzigen.

Wat moet ik doen als mijn ledenpas niet werkt, dus als ik er niet mee kan betalen?
In dat geval stuur je een e-mail naar leden@nijmegenquick.nl.

Hoe zit het met de ledenpas voor minderjarige leden?
Voor ouders/verzorgers van minderjarige leden bestaat de mogelijkheid om het saldobeheer over de ledenpas van hun kind te voeren. Hiermee kun je de uitgaven limiteren.

Hoe zit het met de privacy en mijn persoonsgegevens?
Nijmegen Quick heeft een overeenkomst gesloten met Le Credit Sportif. Zij zijn leverancier van ons nieuwe kassasysteem en beheren de back office van de betaalfunctie van de KNLTB-ledenpas. Uiteraard wordt er vertrouwelijk omgegaan met je persoonsgegevens. Deze worden in geen geval aan anderen verstrekt.